Успех модне блогерке Зоране Јовановић
Зорана Јовановић
је почела да блогује пред свој 21. рођендан 2011. г. Само неколико дана након
поласка на Миланску модну академију у Београду умире јој отац. Убрзо Зорана
упада у депресију, спава скоро цео дан, само на сат-два одлази на академију на
предавања…
У то време, пред одлазак у Милано на предавања која је организовао њен факултет као и на Фасхион Wеек, наилази на један италијански модни блог који је њу веома заинтересовао концептуално. Пред сам полазак у Италију одлучује да отвори свој блог, и креће са нередовним блоговањем на 5, 6, 10… дана. посетиоци сајта почињу да траже да она чешће објављује постове.
У јесен 2011. одлази на четири месеца у САД и почиње да блогује на 3-5 дана. Са чешћим писањем долазили су и све чешћи захтеви посетилаца да још чешће прави постове. Од марта 2012. почиње да блогује сваки дан. У лето 2012. имала је на својој ФБ страници преко 6.600 фанова, од тада број лајкова странице почиње муњевито да расте да се у неким моментима дневно повећао број фанова и за 3.000.
У то време њена мама (која је иначе успешна предузетница) успева да препозна да у Зоранином блоговању постоји пословни капацитет, и одлучује да јој пословно помогне, и на нивоу технике (сликање) и на нивоу маркетинга и продаје. Зоранина мама улази се више у схватање како функционише Фејсбук, блог, касније инстаграм и преузима вођење пословних састанака, уговарање послова, као и саму продају, што се испоставило идеално за Зорану која је остала задужена за осмишљавање тога шта ће и како обући, како ће изгледати и сл.
Од размаженог детета чије жеље финансирају родитељи до модне блогерке која издржава своју маму
Зорана признаје да је од малена била размажена мала која је могла да купи доста тога јер су јој давали родитељи, али њени родитељи нису били богаташи или неки лопови већ привредници који су зарађивали довољно да имају пара за летовање, зимовање и повремене шопинге, односно имали су сасвим довољно пара за пристојан живот.
Све ствари које више не носи Зорана с једне стране стави на продају преко блога, такође даје део ствари које могу да одговарају једној својој рођаци која није толико финансијски имућна, али такође велики део осталих ствари носи у Звечанску или на слична места.
Блог јој је с једне стране донео озбиљност, професионалност и могућност да сада она финасира своју маму.
Она крајем 2013. г. са 23 године има дневно између 20.000 и 40.000 посетилаца на блогу, видео клипови на YТ имају просечно између 10.000 и 30.000 прегледа, а најгледанији преко 70.000 прегледа, преко 55.500 ФБ фанова, преко 20.000 Инстаграм пратилаца, преко 5.000 Твитер пратилаца…
Зорана има свој онлине схоп, има свој реални Pop-up Shop у Делта Сити-ју, а од самих блог постова месечно зарађује између 1.000 и 5.000 ЕУР (у зависности од броја клијената тог месеца). Цена за линк у посту иде до 500 ЕУР, а цена за комплетно брендирани пост (нпр да се слика комплетно обучена у један бренд, са помињањем само једног бренда у посту) износи до 1.000 ЕУР. Она дневно ради на блогу између 5 и 10 сати, од чега пола времена троши на емаил поруке и коментаре на блогу и ФБ.
Зорана је данас особа која директно највише зарађује од свог блога у Србији.
Ово је њена страница.У то време, пред одлазак у Милано на предавања која је организовао њен факултет као и на Фасхион Wеек, наилази на један италијански модни блог који је њу веома заинтересовао концептуално. Пред сам полазак у Италију одлучује да отвори свој блог, и креће са нередовним блоговањем на 5, 6, 10… дана. посетиоци сајта почињу да траже да она чешће објављује постове.
У јесен 2011. одлази на четири месеца у САД и почиње да блогује на 3-5 дана. Са чешћим писањем долазили су и све чешћи захтеви посетилаца да још чешће прави постове. Од марта 2012. почиње да блогује сваки дан. У лето 2012. имала је на својој ФБ страници преко 6.600 фанова, од тада број лајкова странице почиње муњевито да расте да се у неким моментима дневно повећао број фанова и за 3.000.
У то време њена мама (која је иначе успешна предузетница) успева да препозна да у Зоранином блоговању постоји пословни капацитет, и одлучује да јој пословно помогне, и на нивоу технике (сликање) и на нивоу маркетинга и продаје. Зоранина мама улази се више у схватање како функционише Фејсбук, блог, касније инстаграм и преузима вођење пословних састанака, уговарање послова, као и саму продају, што се испоставило идеално за Зорану која је остала задужена за осмишљавање тога шта ће и како обући, како ће изгледати и сл.
Од размаженог детета чије жеље финансирају родитељи до модне блогерке која издржава своју маму
Зорана признаје да је од малена била размажена мала која је могла да купи доста тога јер су јој давали родитељи, али њени родитељи нису били богаташи или неки лопови већ привредници који су зарађивали довољно да имају пара за летовање, зимовање и повремене шопинге, односно имали су сасвим довољно пара за пристојан живот.
Све ствари које више не носи Зорана с једне стране стави на продају преко блога, такође даје део ствари које могу да одговарају једној својој рођаци која није толико финансијски имућна, али такође велики део осталих ствари носи у Звечанску или на слична места.
Блог јој је с једне стране донео озбиљност, професионалност и могућност да сада она финасира своју маму.
Она крајем 2013. г. са 23 године има дневно између 20.000 и 40.000 посетилаца на блогу, видео клипови на YТ имају просечно између 10.000 и 30.000 прегледа, а најгледанији преко 70.000 прегледа, преко 55.500 ФБ фанова, преко 20.000 Инстаграм пратилаца, преко 5.000 Твитер пратилаца…
Зорана има свој онлине схоп, има свој реални Pop-up Shop у Делта Сити-ју, а од самих блог постова месечно зарађује између 1.000 и 5.000 ЕУР (у зависности од броја клијената тог месеца). Цена за линк у посту иде до 500 ЕУР, а цена за комплетно брендирани пост (нпр да се слика комплетно обучена у један бренд, са помињањем само једног бренда у посту) износи до 1.000 ЕУР. Она дневно ради на блогу између 5 и 10 сати, од чега пола времена троши на емаил поруке и коментаре на блогу и ФБ.
Зорана је данас особа која директно највише зарађује од свог блога у Србији.
Нема коментара:
Постави коментар